ساعت فلش مذهبی
منوی اصلی
پست الکترونیک
تماس با مدیر سایت
آرشیو سایت

عناوین مطالب

پروفایل
موضوعات سایت
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان
پخش زنده حرم دانشنامه عاشورا
روزشمار فاطمیه سوره قرآن
روزشمار محرم عاشورا
درباره سایت

به سایت امامزادگان خوش آمدید... آستان مقدس امام زادگان شریف و میرمرتضی خیرمقدم عرض می کنند خدمت تمام کسانی که ما را به هر دلیلی همیاری و همکاری می کنند. مزد شما با امامزادگان
مطالب پیشین
آرشیو
وصیت نامه شهدا

لوگوی دوستان
امکانات دیگر
تاریخ روز
< />

<-PollName->

<-PollItems->

مهدویت امام زمان (عج) ذکر روزهای هفته آیه قرآن
پیج رنک گوگل
ابر برچسب ها

هیئت امناء آستان مقدس امامزادگان با توجه به اهمیت مراسم نماز ظهر عاشورا  مراسم با شکوه و زیبنده ای را برگزار نمودند،  اما نکته ويژه در نماز ظهر عاشوراي حضرت اباعبدالله الحسين(ع) اين بود که ايشان در این نماز تکبیر گفتند، ذکر گفتند، سبحان الله گفتند، بحول الله و قوته اقوم و اقعد گفتند، رکوع و سجود کردند و اين در حالي بود که درست دو سه ساعت بعد از این نماز برای  ایشان نماز دیگری پیش آمد، رکوع دیگری پیش آمد، سجود دیگری پیش آمد، به شکل دیگر ذکر گفتند، اما رکوع ابا عبدالله آن وقتی بود که تیری به سینه مقدس‌شان وارد شد و حضرت مجبور شدند تیر را از پشت سر بیرون بیاورند.سجود ایشان... سجده بر پیشانی... وقتی که از اسب بر زمین افتادند... طرف راست صورتشان را روی خاک‌های گرم کربلا گذاشتند... ذکر ایشان ذکری دیگر بود... بسم الله... و بالله... و علی ملة رسول الله... و با اين نماز حضرت به عرش خدا عروج کردند.





برچسب ها :
نماز ظهر عاشورا,

ما همانند حضرت زینب سلام الله علیها نخواهیم گذاشت کربلا و رشادت های مردمان این خاک فراموش شود و پیام خون شهدا را به سراسر جهان خواهیم رساند.

با شعار       لبیک یا زینب

 





برچسب ها :
رهروان حضرت زینب, رهروان, حضرت زینب, آستان مقدس امامزادگان شریف ومیرمرتضی, شرودان وکروچ,
همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی     

 

همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی روز جمعه به همت هیات امنا امامزادگان با حضور  بیش از هزار نفر از مادران به همراه فرزندان شیرخوار آنها در حرم امامزادگان شریف و میرمرتضی شرودان و کروچ برگزار گردید.

قرائت قرآن توسط قاری محترم آقای مهری و سخنرانی حجت الاسلام قادری  که فرمودند: در این همایش طفلان شیرخوار حسینی  را بیعتی تازه با امام حسین (ع) است و خواستار تربیت فرزندانی صالح توسط مادران در ادامه راه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) شد.
وی افزود: یکی از چهار مبنای اصلی حرکت امام حسین (ع) از مدینه به سوی کوفه و به وجود آمدن واقعه عاشورا احیای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر بود که بانوان با حفظ حجاب و رعایت عفت عمومی می توانند نقش مهمی در احیای این فریضه واجب الهی داشته باشند.

 

در ادامه تصاویری از همایش شیرخوارگان حسینی را مشاهده می‌کنید:

.

 





برچسب ها :
همایش شیرخوارگان, امامزادگان شریف و میرمرتضی, شرودان و کروچ,


br / strongtext/javascriptبرچسب ها :